۱۹ دی ۱۳۸۹

فراخوان کمک به پناهجویان افغانستانی در یونان


برادران وخواهران مقیم اروپا، امریکا واسترالیا باکمک های بشردوستانه تان کودکان این انسانهای در بند را از مرگ نجات دهید

بنی آدم از اعضای یکد یگرند       که در آفریینش ز یگ گوهرند    
 چو عضو بدرد آورد روزگار      دیگر عضو ها را نماند قرار

برادران و خواهران، دانشمندان و روشنفکران ، تجاران و کارفرمایان افغانستانی مقیم کشور های اروپا و آمریکا و استرالیا! شما بخوبی می دانید که شرایط سخت و دشوار حاکم بر حیات اجتماعی مهاجرین که از ایران و افغانستان خواسته و نا خواسته به کشور یونان آمده اندواکنون با وضعیت بسیار رقت باری در خیابانهای وپارکهای شهر زندگی میکنند. این وضع واقعن فاجعه بار است و درد آور.
نبود سر پناه برای خانواده های مهاجر ، بی توجهی نهاد های مدافع حقوق بشری و انسانی دراین راستا، محدویت های وضع شده از سوی دولت مردان یونان جهت گشت و گزار مهاجرین برای حل مایحتاج خود در سطح شهر آتن، انسداد مرزهای آبی، خاکی و هوایی از جانب دولت یونان به روی مهاجرین، افتادن برخی از خانوادهای مهاجر بدست باندهای مافیایی و قربانی شدن آنها توسط قاچاقبران انسانی و همچنین نزدیک شدن سرمای زمستانی ، بخشی از این مشکلات و دشواری های است که مهاجرین افغانی تازه وارد به یونان به آن گرفتار اند. اگر راه حل مناسبی برای رفع این مشکلات در نظر گرفته نشود ، سرانجام این مشکلات و پرابلم یک فاجعه ی عظیمی انسانی را بدنبال خواهد داشت .
با این و جود انجمن فرهنگی و هنری نور از شما برادران و خواهران برای جلو گیری از یک فاجعه بزرگی که در راه است؛ ازشما دعوت می کند تا در راستای کمک رسانی به مهاجرین که در کشور یونان گیرمانده اند و نمی توانند به سمت سایر کشور های اروپایی بیاید و نمی توانند به طرف افغانستان بر گردند، رسالت انسانی و تاریخی خود را انجام دهید.
برادران و خواهران ! تنها راه حل اساسی و منطقی این پرابلم و مشکلات ظاقت فرسا، سهم گیری جدی شما در پروسه ی کمک رسانی به مهاجرین و آواره گان بی پناه و غربت نشین در پارک های و خیابان های شهر آتن پایتخت یونان است و شما بخوبی می توانید با ارسال کمک های انسان دوستانه و بشر دوستانه خود چه به شکل نقدی و غیر نقدی ، از یک فاجعه عظیمی انسانی که در راه است جلو گیری نمایید و نگذارید که همو طنان شما با چشمان اشک آلود خود شاهد قربانی شدن بچه های خرد سال شان در پای سطل های زباله، در گوشه پارکها و سنگ فرش ها ی خیا بانهای یونان باشد و نگذارید که پارک های ویکتوریا و سایر پارکهای شهر آتن به قتلگاه همنوعان و هم شهریان شما تبدیل شود. پس بشتابید که زمان تنگ است و فاجعه نزدیک. به امید روزی که دیگر شاهد چنین قضیه های غم انگیزی نباشیم و همه ما به وطن خود برگردیم و با شادابی و طراوت درکنار هم زندگی کنیم و دیگر در مسیر های پر پیچ خم مهاجرت شاهد مرگ عزیزان خود نباشیم.

جهت کمک با انجمن فرهنگی و هنری نور در شهر آتن پایتخت یونان در تماس شوید.

آدرس:- مرکز شهر آتن ایگییس 11
شماره تماس:- 00302108836871
نایل شکوری:- 00306945820797

آدرس الیکترونیکی: Noursociety@gmail.co

امیدوارم شما اولین کسی باشید که در این امر خیر شرکت نمایید!

برای فرستادن کمک به شکل آنلاین اینجا کلیک کنید: 



0 نظرات شما: